Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Jak korzystać z modułu miniMagazyn? Powrót

2021-04-19

Po zakupie modułu miniMagazyn w zakładce: Księgi > Fakturowanie będzie dostępny miniMagazyn.

Na początku określ w zakładce: Księgi > Fakturowanie > miniMagazyn > Opcje > Magazyn bez: PZ, PW, WZ, WW czy chcesz korzystać z magazynu:

  • prostszego, bez przyjęć i wydań wewnętrznych (dostępne będą wtedy jedynie 3 zakładki: Sprzedaż, Przyjęcia na magazyn i Stan magazynu)
  • czy bardziej rozbudowanego (gdzie przyjęcia i wydania będą z podziałem na wewnętrzne i zewnętrzne).

Następnie możesz:

  • dodawać towary na magazyn w zakładce: Przyjęcia na magazyn poprzez kliknięcie przycisku [Dodaj]
  • oraz wydawać je z magazynu w zakładce: Wydania.

Możesz dodać wydany asortyment z magazynu do faktury dzięki [Dodaj do faktury].

Stan magazynu sprawdzisz w zakładce: Stan magazynu. Tam również: wygenerujesz zestawienia przyjęć i wydań, wydrukujesz arkusz spisu z natury, inwentaryzację magazynu, a także stan magazynu. W tym miejscu utworzysz także i wyślesz plik JPK_MAG.

Zobacz poradę: jak przyjąć towar na magazyn >

Udostępnij
Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót