CO OTRZYMASZ W RAMACH OPIEKI SERWISOWEJ DLA UŻYTKOWNIKÓW PROGRAMU SKP® DO KPiR?

Dbamy o to, aby nasze oprogramowanie księgowe działało niezawodnie i uwzględniało aktualny stan przepisów prawnych. SKP® jest aktualizowany regularnie, tyle razy w ciągu roku, ile to jest konieczne.
A to wszystko w ramach jednej rocznej opłaty!

Zamów SKP® i zyskaj BEZPŁATNĄ Opiekę Serwisową do końca 2025 roku >

Jesteś użytkownikiem SKP®: Opieka Serwisowa 2024 - zobacz szczegóły
Zastanawiasz się nad zakupem SKP®: Kalkulator ceny przyszłej Opieki Serwisowej

1. Pomoc konsultantów bez limitu czasowego

Już od momentu instalacji oraz podczas pracy z programem do KPiR otrzymujesz od nas nieorganiczną możliwość kontaktu! Jeśli masz pytanie lub problem skontaktuj się z nami: telefonicznie, mailem lub za pomocą live chat. W razie potrzeby rozwiążemy Twój problem również poprzez program do pomocy zdalnej. Wykorzystując zdalny pulpit, możemy Ci pomóc tak, jakbyśmy siedzieli tuż obok!

2. Pełny dostęp do aktualizacji  programu

Szybko reagujemy na zmiany, w tym wdrożenie obowiązkowego KSeF. Tak więc masz pewność, że pracujesz w programie do KPiR w pełni dostosowanym do zmian prawnych i funkcjonalnych. Wszystkie nowe wersje SKP® od momentu zakupu aż do końca roku księgowego będziesz otrzymywał automatycznie i to już w momencie uruchomienia programu.

Zobacz historię wersji

3. Możliwość udoskonalania SKP®

Doceniamy ciekawe pomysły naszych Użytkowników. Dajemy więc możliwość zgłaszania sugestii dotyczących ulepszeń funkcjonalności i działania programu. Będziemy się starać, by te najbardziej wartościowe stopniowo wdrażać w kolejnych wersjach SKP® Książka Przychodów i Rozchodów.
Zapoznaj się z bogactwem funkcji

4. Serwis danych na wypadek ich uszkodzenia.

W razie konieczności i w celu rozwiązania trudnych problemów wykonają ją nasi wyspecjalizowani pracownicy techniczni. Możesz również w programie ustawić możliwość cyklicznej automatycznej archiwizacji danych, by razie potrzeby móc szybko odzyskać dane.


5. Bezpłatne porady w Akademii SKP®

Nie zostawiamy naszych Klientów samych sobie. Choć nasze programy są intuicyjne i nie wymagają zbędnych nakładów na specjalistyczne wdrożenia, to dodatkowo oferujemy każdemu rozbudowany system bezpłatnej pomocy w postaci: filmów instruktażowych, artykułów ekspertów księgowych, cyklicznie organizowanych webinarów. Nowym Klientom oferujemy bezpłatnie
Multimedialny Kurs Obsługi SKP® >

A już teraz korzystaj z porad Akademii SKP® >

6. Pomoc profesjonalnej kadry

Codziennie w robocze dni tygodnia i przez 8 godzin możesz liczyć na pomoc naszych ekspertów z Biura Obsługi Klienta. Są to osoby z kierunkowym wykształceniem i wieloletnim doświadczeniem w obsłudze programu SKP® do KPiR, dzięki temu doskonale rozumieją potrzeby naszych klientów.





JAKI JEST KOSZT OPIEKI SERWISOWEJ?

Masz SKP® dla firmy?

W kolejnych latach i tylko za jednorazową opłatą możesz wykupić roczne przedłużenie Opieki Serwisowej. Jeżeli aktualizujesz się "rok do roku" to wydasz na nią jedynie ok. 40% wartości posiadanego programu wg aktualnych cen producenta, lecz nie mniej niż 154 zł netto.

Jeśli zapomnisz, pominiesz i nie wykupisz Opieki Serwisowej przez rok lub nawet kilka lat - nie musisz kupować wszystkich wersji poprzednich! Przejdziesz na bieżącą wersję oprogramowania księgowego SKP® w cenie jednorocznej opłaty za Opiekę Serwisową, płacąc za to w zależności od długości przerwy: 55% wartości posiadanego programu w przypadku rocznej przerwy albo 60% jeżeli przerwa trwała 2 lata lub dłużej.

Uwaga! Opieka Serwisowa zawiera w cenie całoroczny i natychmiastowy dostęp do najnowszych wersji wprost z programu SKP®.

Masz SKP® dla biura?

Użytkownicy SKP® BIURO mogą skorzystać z rocznego przedłużenia Opieki Serwisowej. Jest to opłata jednorazowa, uprawniająca do otrzymywania aktualizacji oraz pomocy technicznej przez cały rok księgowy. Koszt zakupu Opieki Serwisowej dla Klientów, którzy aktualizują się "rok do roku" wynosi ok. 40% aktualnej wartości posiadanego programu, ale nie mniej niż 468 zł netto.

Użytkownicy starszych, dawno nieaktualizowanych wersji programu mogą również skorzystać z objęcia Opieką Serwisową SKP®. Finalny koszt takiej usługi to: 55% wartości posiadanego programu (dotyczy rocznej przerwy) lub 60%, jeżeli przerwa trwała 2 lata lub dłużej. Jest to opłata jednorazowa, uprawniająca do otrzymywania Aktualizacji oraz pomocy technicznej przez cały rok księgowy.

Co ważne, w ramach Opieki Serwisowej otrzymujesz stały i natychmiastowy dostęp do najnowszych wersji wprost z programu SKP® do KPiR. A to wszystko w ramach jednej rocznej opłaty!

SUKCESY NASZEGO BIURA OBSŁUGI KLIENTA*

zgłoszeń telefonicznych

rozwiązywanych jest natychmiast, już podczas pierwszej rozmowy z naszym konsultantem

rozmów telefonicznych

podczas których skutecznie udzielono pomocy trwała poniżej 10 minut

zgłoszeń mailowych

rozwiązywanych jest przez naszych ekspertów w ciągu 1 godziny

*Dane średnie za ostatnie 12 miesięcy