CO OTRZYMASZ W RAMACH OPIEKI SERWISOWEJ?

Dbamy o to, aby nasze programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan przepisów prawnych.
SKP® jest aktualizowany regularnie, tyle razy w ciągu roku, ile to jest konieczne.
A to wszystko w ramach jednej rocznej opłaty!

1. Pomoc konsultantów bez limitu czasowego

Już od momentu instalacji oraz podczas pracy z programem otrzymujesz od nas nieorganiczną możliwość kontaktu! Jeśli masz pytanie lub problem skontaktuj się z nami: telefonicznie, mailem lub za pomocą live chat. W razie potrzeby rozwiążemy Twój problem również poprzez program do pomocy zdalnej. Wykorzystując zdalny pulpit, możemy Ci pomóc tak, jakbyśmy siedzieli tuż obok!

2. Pełny dostęp do aktualizacji  programu

Szybko reagujemy na zmiany, tak więc masz pewność, że pracujesz w programie w pełni dostosowanym do zmian prawnych i funkcjonalnych. Wszystkie nowe wersje SKP® od momentu zakupu aż do końca roku księgowego będziesz otrzymywał automatycznie i to już w momencie uruchomienia programu.

3. Możliwość udoskonalania SKP®

Doceniamy ciekawe pomysły naszych Użytkowników. Dajemy więc możliwość zgłaszania sugestii dotyczących ulepszeń funkcjonalności i działania programu. Będziemy się starać, by te najbardziej wartościowe stopniowo wdrażać w kolejnych wersjach programu.

4. Serwis danych na wypadek ich uszkodzenia.

W razie konieczności i w celu rozwiązania trudnych problemów wykonają ją nasi wyspecjalizowani pracownicy techniczni. Możesz również w programie ustawić możliwość cyklicznej automatycznej archiwizacji danych, by razie potrzeby móc szybko odzyskać dane.

5. Nielimitowany dostęp do poradników video

Nie zostawiamy naszych Klientów samych sobie. Choć nasze programy są intuicyjne i nie wymagają zbędnych nakładów na specjalistyczne wdrożenia, to dodatkowo oferujemy każdemu rozbudowany system bezpłatnej pomocy w postaci: instrukcji, poradników, filmów czy FAQ.

6. Pomoc profesjonalnej kadry

Codziennie w robocze dni tygodnia i przez 8 godzin możesz liczyć na pomoc naszych ekspertów z Biura Obsługi Klienta. Są to osoby z wykształceniem i wieloletnim doświadczeniem księgowym, dzięki temu doskonale rozumieją potrzeby naszych klientów.


SUKCESY NASZEGO BIURA OBSŁUGI KLIENTA*

zgłoszeń telefonicznych

rozwiązywanych jest natychmiast, już podczas pierwszej rozmowy z naszym konsultantem

rozmów telefonicznych

podczas których skutecznie udzielono pomocy trwała poniżej 10 minut

zgłoszeń mailowych

rozwiązywanych jest przez naszych ekspertów w ciągu 1 godziny

*Dane średnie za ostatnie 12 miesięcy

Masz SKP® dla firmy?

W kolejnych latach i tylko za jednorazową opłatą możesz wykupić roczne przedłużenie Opieki Serwisowej. Jeżeli aktualizujesz się "rok do roku" to wydasz na nią jedynie ok. 30% wartości posiadanego programu wg aktualnych cen producenta, lecz nie mniej niż 79 zł netto.


Jeśli zapomnisz, pominiesz i nie wykupisz Opieki Serwisowej przez rok lub nawet kilka lat - nie musisz kupować wszystkich wersji poprzednich! Przejdziesz na bieżącą wersję programu w cenie jednorocznej aktualizacji, płacąc za to w zależności od długości przerwy niewiele więcej, bo 30-40% wartości posiadanego pakietu.

Dodatkowo za niewielką dopłatą możesz dokupić automatyczną obsługę, dzięki której zapewnisz sobie stały i natychmiastowy dostęp do najnowszych wersji wprost z programu SKP®.

Masz SKP® dla biura?

Użytkownicy SKP® BIURO mogą skorzystać z rocznego przedłużenia Opieki Posprzedażnej. Jest to opłata jednorazowa, uprawniająca do otrzymywania aktualizacji oraz pomocy technicznej przez cały rok księgowy. Koszt zakupu Opieki Serwisowej dla Klientów, którzy aktualizują się "rok do roku" wynosi ok. 30% aktualnej wartości posiadanego programu, ale nie mniej niż 179 zł netto.

Użytkownicy starszych, dawno nie aktualizowanych wersji programu mogą również skorzystać z objęcia Opieką Serwisową SKP®. Finalny koszt takiej usługi to 30-40% wartości posiadanego programu. Jest to opłata jednorazowa, uprawniająca do otrzymywania Aktualizacji oraz pomocy technicznej przez cały rok księgowy.

Co ważne, za niewielką dopłatą możesz zamówić automatyczną obsługę, dzięki której zapewnisz sobie stały i natychmiastowy dostęp do najnowszych wersji wprost ze swojego SKP®.

ZOBACZ, JAKIE BEZPŁATNE FORMY POMOCY OTRZYMASZ

1

FAQ

Do pomocy FAQ zajrzyj zawsze w pierwszej kolejności! To najszybszy i najprostszy sposób na znalezienie rozwiązania na Twój problem lub wątpliwość. W naszej bazie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania oraz porady z zakresu obsługi programów.

2

ABC Użytkownika

Będąc użytkownikiem naszego programu nie pozostajesz sam! Bezpośrednio w Twoim SKP® masz dostęp do materiałów opisujących mniej lub bardziej złożone zagadnienia związane z użytkowaniem programu.

3

Filmy instruktażowe

Jako posiadacz SKP® masz rówież dostęp do przygotowanych przez naszych specjalistów kilkudziesięciu filmów video. Są to podzielone tematycznie filmy instruktażowe w kontekście dokonywania w programie SKP® operacji księgowo-podatkowo- płacowych , m.in.: Jak wystawić fakturę zaliczkową, Księgowanie faktury Marża, Jak wygenerować JPK na żądanie.

4

Telefoniczna pomoc konsultantów

Wtedy, gdy wyżej wymienione formy pomocy nie były wystarczające, a masz poważniejszy problem z instalacją lub wystąpiły tzw. błędy systemowe, pomocą służą nasi profesjonalni konsultani z Biura Obsługi Klienta. Pracują oni dla Ciebie codziennie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

5

Zgłaszanie sugestii

Zawsze możesz zgłosić nam sugestie dotyczące funkcjonalności i działania programu SKP®. Możesz to uczynić mailowo i telefonicznie. Wszelkie inicjatywy są realizowane w miarę możliwości technicznych i szerszego zainteresowania użytkowników

6

Pomoc zdalna

W uzasadnionych przypadkach za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer połączymy się z Twoim komputerem i wykonamy czynności niezbędne do rozwiązania problemu.

7 uszkodzonych baz danych

Analiza i naprawa

W razie konieczności i w celu rozwiązania trudnych problemów wykonają ją nasi wyspecjalizowani pracownicy techniczni.

Logo

FORMSOFT sp. z o.o. sp. k.
ul. Św. Antoniego 23
50-073 Wrocław

NIP: 897-180-29-53
KRS: 0000530554

Oddział:
ul. Chojnowska 76-78
59-220 Legnica

Biuro Obsługi Klienta
tel. 76 854-79-58
skp@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00

Dział Handlowy
tel. 76 854 79 58
handlowy@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00