Korzystając z podstawowej wersji programu SKP® możesz rozszerzyć jego funkcjonalność o specjalnie przygotowane dodatki.

Dodatki możesz zamówić w dowolnym momencie: wraz z pierwszym zamówieniem Twojego programu SKP® ( za wyjątkiem dodatku: Deklaracje roczne ) bądź w ramach Opieki Serwisowej w serwisie Moje Konto SKP®.

Zobacz poniżej jakie praktyczne rozwiązania przygotowaliśmy dla Twojego biura:

Księga przychodów i rozchodów z automatyczną wymianą danych z klientami biura rachunkowego

SKP24 Connect Biuro to niezwykle funkcjonalna usługa on-line polegająca na automatycznej, wzajemnej wymianie dokumentów pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientem. Kupując usługę SKP24 Connect Biuro obniżysz koszty, a poprzez stosowanie internetowej komunikacji i wymiany dokumentów zaoszczędzisz czas na ich ręczne wprowadzanie oraz na przekazywanie informacji swoim klientom.

Dodatek ten możesz nabyć wraz z pierwszym zamówieniem programu księgowego SKP® lub domówić już po zakupie SKP®, bezpośrednio w serwisie Moje Konto.

Dowiedz się więcej >