Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Zakup modułu/dodatku – jak uruchomić nowe rozwiązanie w SKP® Powrót

Po zakupie nowych modułów bądź dodatków do programu SKP® przy starcie programu pojawi się okno z informacją, aby uzupełnić dane licencyjne o nowy dodatek lub moduł.

Prześledźmy to na przykładzie modułu miniMagazyn.

Z lewej strony okna widoczne będą dane, jakie obecnie posiadasz w programie. Po prawej stronie okna zauważysz, że w Modułach pojawiała się nowa pozycja, czyli miniMagazyn, którego do tej pory nie posiadałeś. Zaakceptuj te zmiany i kliknij [Tak].

W kolejnym kroku potwierdź te zmiany, przez wpisanie słowa “ZAMIEŃ” do poniższego formularza:

Kliknij [OK] a uruchomi się program. Zamknij go i uruchom ponownie.

Nie pojawił Ci się komunikat?

Może się zdarzyć,że nie otrzymasz powyższego komunikatu, a co za tym idzie nie dojdzie do aktualizacji programu o zakupione nowe rozwiązanie. Dlaczego tak się dzieje? Poniżej wymieniamy kilka przyczyn:

  1. Komputer, na którym jest program, który chcesz zaktualizować musi mieć połączenie z Internetem. Rada: Sprawdź, czy masz dostęp do jakiejkolwiek strony internetowej.
  2. Włączona zapora systemu operacyjnego, która blokuje możliwość połączenia się programu z naszym serwerem. Rada: Wyłącz zaporę w systemie Windows w Start > Panel sterowania > Wyłącz Zaporę Windows Defender. Jeżeli nie umiesz sobie poradzić poproś o pomoc informatyka.
  3. Program antywirusowy blokuje możliwość połączenia się programu z naszym serwerem. Rada: Zobacz co może blokować program SKP® i jak sobie z tym poradzić, kliknij link do artykułu: Program-komunikat-kod-11010-11013
  4. Program musi być w wersji na bieżący rok 2021, czyli jego numeracja wersji musi zaczynać się od „21”. Numer wersji wyświetlony jest u góry ekranu, a także w: Pomoc > O programie. Np.: 21.1.1.1. Rada: Uruchom program w wymaganej, bieżącej wersji.

UWAGA!

W przypadku dodatku Deklaracje roczne program musi być w wersji ubiegłorocznej (czyli w roku np. 2021 program musi być dedykowany dla roku 2020) oraz numer jego wersji musi zaczynać się od „20”, na przykład 20.1.1.1. Numer wersji wyświetlony jest u góry ekranu, a także w: Pomoc > O programie. Rada: Uruchom program w wymaganej, ubiegłorocznej wersji.

W razie dalszych problemów, skontaktuj się z BOK mailowo skp@formsoft.pl lub telefonicznie 76 854 79 58.

 

Powrót