Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Jak korzystać z dodatku SKP24 Connect Biuro? Powrót

2024-06-15

Po zakupie dodatku SKP24 Connect Biuro otrzymasz wiadomość z danymi do logowania do Twojego konta.

Wejdź na stronę www.mojeskp24.pl i wybierz przycisk: Biuro rachunkowe. Nastepnie wprowadź e-mail, hasło i kliknij: Zaloguj.

W serwisie SKP24 Connect Biuro będziesz mógł zalogować się na konto poszczególnych klientów – tam wystawić za niego fakturę lub samodzielnie zaznaczyć do przesyłu, te które on już wystawił.

Możesz odbierać wiadomości od klienta, np. zgłoszenie zakupu środka trwałego, czy absencji pracowników. Ale również i Ty będziesz mógł wysyłać wiadomości do klienta, takie bezpośrednio z programu, np. deklarację PIT-4R, ale i informację ogólne – np. przekazać informacje o godzinach pracy Twojego biura.

Pamiętaj zarówno Ty, jak i Twój klient będziecie mogli skorzystać z takich funkcji, jak :

  • Wystawianie faktur bez limitów
    Moduł pozwala na sporządzanie nieograniczonej ilość faktur, rachunków, dokumentów oznaczonych jako: Paragon, WZ, Pro-forma, Oferta, Marża, Wewnętrzna, Zaliczkowa, Duplikat, faktura „nie-vatowiec”, RR, Metoda Kasowa, faktury i rachunki „odwrotne” oraz faktury masowe.
    Twój klient skorzysta więc z bogactwa opcji w fakturowaniu, jak: elastyczny styl numeracji, rabaty, narzuty, jednostki miary i dodatkowe pole na uwagi i komentarze. A do tego: własne logo, wydruk KP i KW, czy też wybór dowolnej waluty i automatyczne ściąganie kursu NBP.
  • Faktury dla zagranicznych kontrahentów
    W aplikacji SKP24 Connect Biuro oprócz dokumentów w języku polskim można również wystawiać faktury w językach obcych: angielskim, a nawet w niemieckim.
  • Archiwum faktur
    Zarówno Twój klient jak i samo biuro ma tu do dyspozycji magazyn wydrukowanych i przekazanych do zaksięgowania faktur, które możesz w dowolnej chwili przeglądać, ponownie wydrukować czy sporządzić z tego miejsca korekty.
  • Zapis faktur do PDF i wysyłka e-mailem
    Wystawione faktury można zapisać do formatu PDF bądź bezpośrednio z aplikacji chmury wysyłać faktury na e-mail kontrahenta.
  • Zapis dokumentów w SKP24 Connect Biuro
    W Chmurze zapisywane może być wiele dokumentów, m.in.: chorobowe czy urlopy pracowników Twojego klienta, zakup środków trwałych, przejazdy, czy zapłaty. Te wszystkie dokumenty jednym kliknięciem klient wyśle Ci je do stacjonarnej wersji SKP®, gdzie automatycznie zostaną one zaewidencjonowane.
  • Porządek na koncie w SKP24 Connect Biuro
    Wszystkie dokumenty wysłane do stacjonarnej wersji SKP® możesz sortować wg: tematu, kategorii, akcji lub daty wysyłki, możesz również wyszukać konkretną wiadomość wpisując w polu SZUKAJ kluczowe słowa. Każdy utworzony w chmurze dokument możesz w każdej chwili usunąć, wystarczy go zaznaczyć i kliknąć: USUŃ. Dzięki temu masz zagwarantowany porządek oraz szybki dostęp do dokumentów.
  • Dostęp do bieżących danych
    Klienci przesyłają Ci wystawione przez nich faktury, które importujesz wprost do programu SKP® oraz zgłaszają absencję pracowników, zakup nowych środków trwałych, czy dokonane przejazdy do wyliczenia kilometrówki. Już od teraz w dowolnym miejscu i czasie oboje macie dostęp m.in. do: bieżących płatności, wyników podatkowych, deklaracji VAT, list płac, ZUS do zapłaty, zestawień PIT 4R, 8AR czy PIT 11. Na dodatek każdy z tych dokumentów Klient może wydrukować w postaci gotowego druku przelewu.
  • Wyszukiwanie danych firmowych wg NIP
    Bez problemu znajdziesz dane kontrahentów Twoich klientów wpisując tylko numer NIP. Znajdująca się w SKP24 Connect Biuro wyszukiwarka automatycznie wyświetli adres siedziby, nazwisko właściciela, datę rozpoczęcia działalności, datę jej zawieszenia i wiele innych istotnych danych.

Szczegółowa instrukcję, jak korzystać z opisanej wyżej usługi znajdziesz w eBooku:

SKP24 Connect Biuro >

Również Twoi klienci mogą zapoznać się z poradami zawartymi w specjalnie dedykowanym eBooku:

SKP24 Connect Klient Biura >

Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót