Jeżeli chcemy, aby po wybraniu danego kontrahenta program automatycznie podpowiadał obowiązujący dla niego stały wariant…
Jak założyć hasła oddzielne dla kilku pracowników?
Hasła dla Użytkowników można wprowadzić od razu przy zakładaniu konta dla nowego pracownika w programie (przy wyłączonej firmie – przycisk F8) poprzez zakładkę: System > Hasła > Dodaj.
Jednakże, aby wprowadzić oddzielne hasła dla różnych kont pracowników w programie SKP®, w pierwszym kroku należy założyć hasło dla Użytkownika ADMIN, który będzie funkcjonował w programie jako administrator i główny Użytkownik programu.
Po wykonaniu powyższych czynności, w kolejnym kroku, w celu dodania nowego Użytkownika oraz jego hasła klikamy przycisk: „Dodaj„, a następnie wprowadzamy nazwę Użytkownika oraz indywidualne hasło, które wymaga powtórzenia.
Czynność powtarzamy dla każdego kolejnego Użytkownika programu SKP®.
Hasła możemy również zmienić później. Można tego dokonać poprzez zakładkę: System > Hasła.
Następnie zaznaczamy konkretnego Użytkownika i klikamy przycisk: “Edytuj”, a następnie w otwartym oknie wprowadzamy hasło i zatwierdzamy przyciskiem “OK”.