Jeżeli chcemy, aby po wybraniu danego kontrahenta program automatycznie podpowiadał obowiązujący dla niego stały wariant…
Oddzielne hasła w programie dla pracowników
Poniżej znajdziesz instrukcję, jak założyć oddzielne hasła dla pracowników.
W SKP® Formsoft hasła dla Użytkowników można wprowadzić od razu przy zakładaniu konta w programie dla nowego pracownika.
Przy wyłączonej firmie – (przycisk F8) poprzez zakładkę: System > Hasła > Dodaj.
Jednakże, aby wprowadzić oddzielne hasła dla różnych kont pracowników w programie SKP®, w pierwszym kroku należy założyć hasło dla Użytkownika ADMIN, który będzie funkcjonował w programie jako administrator i główny Użytkownik programu.
Po wykonaniu powyższych czynności, w kolejnym kroku, w celu dodania nowego Użytkownika oraz jego hasła klikamy przycisk: „Dodaj„, a następnie wprowadzamy nazwę Użytkownika oraz indywidualne hasło, które wymaga powtórzenia.
Czynność powtarzamy dla każdego kolejnego Użytkownika programu SKP®.
Hasła możemy również zmienić później. Można tego dokonać poprzez zakładkę: System > Hasła.
Następnie zaznaczamy konkretnego Użytkownika i klikamy przycisk: “Edytuj”, a następnie w otwartym oknie wprowadzamy hasło i zatwierdzamy przyciskiem “OK”.