Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Jak połączyć na PIT 11 dane pracownika, dwukrotnie wprowadzonego w danych osobowych – zatrudnionego na umowę o pracę i mającego umowę zlecenie? Powrót

2020-08-27

Aby program łączył na deklaracji PIT-11 dane pracownika wprowadzonego podwójnie w programie, np. jako umowa zlecenie oraz umowa o pracę, w zakładce: Płace >PIT-11 > Opcje musi być odznaczona funkcja: “nie łącz okresów zatrudnienia w PIT 11” (nie może być otoczona czarną ramką, gdyż w innym przypadku program wykaże obie kartoteki pracownika oddzielnie).

Ważne jest też, aby w: Danych Osobowych obie osoby posiadały wpisany jednakowy nr PESEL

Udostępnij
Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót