Jeżeli nie pamiętasz hasła do serwisu Moje konto, możesz w łatwy sposób utworzyć nowe hasło.…
Jak skorzystać ze środków zgromadzonych w portfelu Klienta w serwisie Moje Konto? Powrót
Użytkownicy programu SKP® mają możliwość zbierania środków w „wirtualnym” portfelu znajdującym się w serwisie Moje Konto > Poleć Znajomemu.
Wspomniane środki można zbierać cały rok biorąc udział w różnych konkursach czy akcjach promocyjnych, np. w najpopularniejszej – Poleć Znajomemu SKP®.
Uzyskana kwota prowizji za skuteczne polecenie wpłacana jest sukcesywnie do Mojego portfela.
Zgromadzone środki sumują się, a zebraną kwotę można w dowolnym momencie wykorzystać w zamówieniu Opieki Serwisowej czy brakujących modułów i dodatków.
W tym celu należy kliknąć przycisk: „Przejdź do zamówienia”. Użytkownik zostanie przeniesiony do zakładki Opieka Serwisowa / Zamówienie, gdzie może wybrać usługę, moduł, dodatek. W podsumowaniu zamówienia Klient uzyska rabat w wysokości zgromadzonych środków.
Jeżeli kwota zgromadzonych środków wynosi przynajmniej 200 zł, Użytkownik może zgłosić chęć dokonania wypłaty, klikając przycisk: „Wypłać środki”. Warunkiem jest wystawienie przez Użytkownika faktury.
Wszystkie środki wpłacone do Mojego portfela, w tym skuteczne polecenia programu SKP® widoczne są w tabeli: „Zasilenia Twojego portfela”.
Warto polecać i gromadzić środki w Moim portfelu. Zachęcamy zatem wszystkich Użytkowników do wzięcia udziału w trwającej cały rok akcji promocyjnej „Poleć znajomemu SKP®”.
Dla obu stron przewidziano atrakcyjne nagrody:
- Polecający – otrzymuje prowizję w wysokości 50 zł netto (polecenie SKP® Firma) lub 100 zł netto (polecenie SKP® Biuro)
- Nowy Klient – RABAT 20% na zakup programu SKP® Start Firma/Biuro oraz wszystkie moduły i dodatki
Szczegółowe informacje na temat promocji znajdują się na stronie: Poleć Znajomemu >>