Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Jak skorzystać ze środków zgromadzonych w portfelu Klienta w serwisie Moje Konto? Powrót

Użytkownicy programu SKP® mają możliwość zbierania środków w „wirtualnym” portfelu znajdującym się w serwisie Moje Konto > Poleć Znajomemu.

Wspomniane środki można zbierać cały rok biorąc udział w różnych konkursach czy akcjach promocyjnych, np. w najpopularniejszej – Poleć Znajomemu SKP®.

Uzyskana kwota prowizji za skuteczne polecenie wpłacana jest sukcesywnie do Mojego portfela.

Zgromadzone środki sumują się, a zebraną kwotę można w dowolnym momencie wykorzystać w zamówieniu Opieki Serwisowej czy brakujących modułów i dodatków.

W tym celu należy kliknąć przycisk: „Przejdź do zamówienia”. Użytkownik zostanie przeniesiony do zakładki Opieka Serwisowa / Zamówienie, gdzie może wybrać usługę, moduł, dodatek. W podsumowaniu zamówienia Klient uzyska rabat w wysokości zgromadzonych środków.

Jeżeli kwota zgromadzonych środków wynosi przynajmniej 200 zł, Użytkownik może zgłosić chęć dokonania wypłaty, klikając przycisk: „Wypłać środki”. Warunkiem jest wystawienie przez Użytkownika faktury.

Wszystkie środki wpłacone do Mojego portfela, w tym skuteczne polecenia programu SKP® widoczne są w tabeli: „Zasilenia Twojego portfela”.

Warto polecać i gromadzić środki w Moim portfelu. Zachęcamy zatem wszystkich Użytkowników do wzięcia udziału w trwającej cały rok akcji promocyjnej „Poleć znajomemu SKP®”.

Dla obu stron przewidziano atrakcyjne nagrody:

  • Polecający – otrzymuje prowizję w wysokości 50 zł netto (polecenie SKP® Firma) lub 100 zł netto (polecenie SKP® Biuro)
  • Nowy Klient – RABAT 30% na zakup programu SKP® Start Firma/Biuro oraz wszystkie moduły i dodatki

Szczegółowe informacje na temat promocji znajdują się w: Regulaminie >>  oraz na stronie: Poleć Znajomemu >>

Powrót