Aby utworzyć wersję instalacyjną programu należy przejść na zakładkę: System > Utwórz wersję instalacyjną. Możemy…
Moje konto – jak sprawdzić, czy posiadam najnowszą wersję programu?
Czy wiesz, że posiadając Opiekę Serwisową z Systemem Automatycznej Obsługi na rok bieżący, wszystkie główne wersje programu pobierane są z automatu już przy uruchomieniu programu? Poza wersjami głównymi SKP® pojawiają się również podwersje, które wysyłane są Użytkownikom na życzenie. Dowiedz się więcej na temat wersji programu >
W serwisie Moje konto zostało udostępnione nowe, użyteczne rozwiązanie – pozwalające na szybką weryfikację czy posiadasz najnowszą, dostępną podwersję programu. Jeżeli okaże się, że Twoja wersja jest nieaktualna – pobierzesz ją samodzielnie.
W tym celu zaloguj się do serwisu Moje konto > następnie w zakładce: Dane licencyjne porównaj numery wersji programu, znajdujące się w okienkach:
- Wersji posiadana
- Wersji dostępna
Za każdym razem, kiedy numery wersji różnią się, okno: Wersja posiadana zostaje oznaczona czerwoną obwódką.
Aby zaktualizować program do najnowszej wersji kliknij przycisk: „Pobierz najnowszą wersję”, który znajduje się za oknem z numerem dostępnej wersji programu (przykład na zrzucie poniżej).
Po kliknięciu w przycisk pobierzesz najnowszą wersję programu.
W zależności od rodzaju posiadanej przez Ciebie przeglądarki – sposób pobrania pliku „.exe” może się nieznacznie różnić. Dowiedz się więcej, jak pobrać program w różnych przeglądarkach >
Po prawidłowym pobraniu pliku uruchomi się instalator programu SKP®. Postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami na ekranie i zainstaluj najnowszą wersję programu.
Uwaga!
Dokonując aktualizacji WERSJI WIELOSTANOWISKOWEJ pamiętaj, aby cały proces został przeprowadzony na serwerze przy wyłączonym programie SKP® na wszystkich stacjach roboczych.