Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Moje konto – serwis dla Użytkowników programu SKP® Powrót

2021-05-24

Przedstawiamy Państwu serwis internetowy Moje konto, znajdujący się pod adresem www.moje-konto.ksiega-podatkowa.pl/skp , który od 27 maja 2021 r. zastąpił obecne Centrum Serwisowe dostępne w programie SKP®.

Zaprojektowaliśmy go tak, aby był funkcjonalny, przejrzysty i przyjazny dla Użytkowników. Mamy nadzieję, że jego forma i zawartość umożliwi szybsze i prostsze uzyskanie ważnych dla Państwa informacji, np.: jakie moduły/dodatki obejmuje Państwa licencja, na jakim etapie znajduje się złożone zamówienie, trwające promocje, itd.

Zwracamy uwagę, iż Moje konto jest jedynym miejscem,w którym można zamówić: Opiekę Serwisową na kolejny rok oraz brakujące moduły i dodatki.

Uwaga: Do czasu złożenia zamówienia na Opiekę Serwisową na nowy rok księgowy, zakładka Zamówienie przyjmuje nazwę: Opieka Serwisowa. Wraz z wykupieniem Opieki, zakładka przyjmuje swoją stałą nazwę: Zamówienie.

Poniższa instrukcja zawiera zrzuty z programu z roku 2022. Jednak mechanizm działania Moje Konto pozostaje bez zmian w kolejnych latach.

Dołożyliśmy starań, aby serwis Moje konto jeszcze bardziej ułatwił Państwu pracę oraz komunikację z nami.

Jedną istotną rzeczą jest to, iż staraliśmy się zminimalizować zmiany w zakładkach, aby zapobiec konieczności ponownego uczenia się wszystkiego – zatem Użytkownikom dotychczasowego Centrum Serwisowego wiele rzeczy z nowego serwisu będzie bardzo dobrze znane.

W trosce o jak najlepszy komfort naszych Użytkowników serwis Moje konto powstał w oparciu o technologię RWD (Responsive Web Design). Tym samym strona automatycznie dopasowuje się do rozdzielczości ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana.

Zachęcamy już dziś do dokonania rejestracji tak, aby z początkiem kolejnego roku mieć możliwość łatwego zalogowania się do serwisu i złożenia zamówienia na Aktualizację i Opiekę Serwisową na rok 2022.

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi logowania do serwisu Moje konto oraz jego budową i nawigacją.

Logowanie do serwisu

Moje konto można uruchomić na 2 sposoby:

  1. Bezpośrednio z SKP® – klikając na zakładkę Moje konto, w lewym górnym rogu programu
  2. Wchodząc na stronę www.moje-konto.ksiega-podatkowa.pl/skp 

Warunkiem korzystania z serwisu jest dokonanie rejestracji. Dlatego przed pierwszym wejściem do Mojego konta należy wybrać: [Zarejestruj się].

W nowo otwartym oknie REJESTRACJA należy podać numer licencji, NIP i adres e-mail, jaki został podany w danych licencyjnych oraz zaakceptować Regulamin Serwisu i Politykę Prywatności.

Numer licencji znajduje się w lewym górnym rogu programu. Więcej informacji w poradzie: Jak sprawdzić numer licencji >

Po stworzeniu konta, na wskazany adres mailowy Użytkownik otrzymuje wiadomość zawierającą link aktywacyjny (ważny 24h). Po jego kliknięciu otworzy się strona Moje konto z oknem do wprowadzenia hasła.

Wprowadzone hasło musi spełniać następujące warunki: zawierać min. 8 znaków, 1 dużą literę i 1 znak specjalny.

Każde kolejne logowania do Mojego konta będzie wymagało podania numeru licencji oraz hasła.

W następnych punktach omówione zostaną kolejne zakładki.

Dane licencyjne

W zakładce: Dane licencyjne zebrane są wszystkie informacje dotyczące licencji. I tak, poczynając od numeru licencji, wariantu programu, posiadanej oraz dostępnej wersji programu, a kończąc na wskazaniu, jakie moduły i dodatki nabył Użytkownik oraz czy posiada usługę SKP® Firma/Biuro w Chmurze.

Zakładka: Dane licencyjne to także miejsce, w którym można sprawdzić oraz edytować dane adresowe firmy, jak również dokonać przeniesienia licencji na inny podmiot używając [Chcę przenieść licencję].

Zamówienie

W zakładce Użytkownik może złożyć zamówienie na Opiekę Serwisową, dokupić także brakujące moduły, dodatki, deklaracje roczne czy usługę SKP® Firma/Biuro w Chmurze.

W celu dokonania zamówienia należy kliknąć znaczek „+” znajdujący się przed nazwą produktu/usługi.

Każda pozycja (produkt/usługa) posiada opis, który rozwija się po kliknięciu znaczka „V”, znajdującego się za nazwą.

W drugim kroku zamówienia można zamówić usługę SKP® Firma/Biuro w Chmurze.

W trzecim kroku wybieramy sposób dostawy oraz płatność. Do wyboru mamy dostawę online oraz płatność PayU lub przelew tradycyjny.

W przypadku sprzedaży Opieki Serwisowej dostępnych jest więcej sposobów dostawy (e-aktualizacja, aktualizacja przez e-mail oraz na płycie CD (dot. wyłącznie pierwszej aktualizacji). Więcej na temat zamówienia Opieki Serwisowej znajduje się w artykule: Jak zamówić Opiekę Serwisową >>

W kroku czwartym wyświetlane jest podsumowanie, zawierające listę zamówionych produktów. Na tym etapie, poprzez kliknięcie przycisku [Wstecz], można jeszcze edytować zamówienie.

Historia zamówień

W zakładce: Historia zamówień znajduje się lista wszystkich dokonanych zamówień. Zaznaczając wybrany temat Użytkownik może w każdej chwili: wyświetlić szczegóły zamówienia, sprawdzić status zamówienia czy pobrać PDF faktury/faktury Pro forma klikając: [Pobierz Fakturę VAT/Pobierz Fakturę Pro forma].

Wiadomości

 

Zakładka zawiera zbiór wiadomości, które zostały ułożone chronologicznie oraz podzielone na 9 kategorii. Ma to na celu zachowanie porządku – i tym samym ułatwienie odnajdywania szukanych informacji.

Kliknięcie w temat rozwinie całą treść wiadomości.

Poleć znajomemu

Poleć znajomemu to stała akcja promocyjna. Z tego miejsca Użytkownik może polecać znajomym program SKP®.

Dla obu stron przewidziano atrakcyjne nagrody:

  • Polecający – otrzymuje prowizję w wysokości 50 zł netto (polecenie SKP® Firma) lub 100 zł netto (polecenie SKP® Biuro)
  • Nowy KlientRABAT 20% na zakup programu SKP® Start Firma/Biuro oraz wszystkie moduły i dodatki

Wspomniana kwota prowizji wpłacana jest do „wirtualnego” portfela. Zgromadzone środki sumują się, a zebraną kwotę można w dowolnym momencie przeznaczyć na zamówienie Opieki Serwisowej czy brakujących modułów i dodatków.

Jeżeli kwota zgromadzonych środków wynosi przynajmniej 200 zł, Użytkownik może zgłosić chęć dokonania wypłaty.Warunkiem jest wystawienie przez Użytkownika faktury.

Wszystkie skuteczne polecenia widoczne są w tabeli.

Szczegółowe informacje na temat promocji znajdują się w: Regulaminie >>  oraz na stronie: Poleć Znajomemu >>

Kontakt

Jeżeli maja Państwo pytania – zapraszamy do kontaktu z nami: mailowo, telefonicznie lub za pomocą formularza, znajdującego się właśnie w zakładce Kontakt.

W przypadku problemów zachęcamy do załączenia pliku ze zrzutami – co na pewno przyspieszy i ułatwi znalezienie rozwiązania przez Biuro Obsługi Klienta.

Wylogowanie

W celu wylogowania z serwisu Moje konto należy kliknąć na ostatnią zakładkę w menu.

Mamy nadzieję, że nowy serwis zostanie pozytywnie przyjęty przez Państwa.

Będziemy wdzięczni za wszelkie Państwa uwagi dotyczące zamieszczonych informacji. Serdecznie zapraszamy do kontaktu na adres: skp@formsoft.pl. Postaramy się udzielić niezwłocznie odpowiedzi oraz uzupełnić serwis o elementy, które znalazły się z Państwa podpowiedziach czy sugestiach.

Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót