Aby zweryfikować aktualność parametrów w programie, proszę zamknąć dane firmy (F8), a następnie wejść do…
Jak sprawdzić czy płatność za moje zamówienie została już zaksięgowana?
Aby sprawdzić, czy płatność dotycząca zamówienia Państwa programu została już zaksięgowania, proszę wejść w programie do zakładki: Moje Konto >Historia zamówień.
W rubryce „Status” znajduje się informacja dot. poziomu realizacji zamówienia. Mamy następujące statusy: „Złożenie zamówienia”, „Zamówienie w trakcie realizacji” i „Zamówienie zrealizowane”.
W przypadku, gdy płatność nie została jeszcze zrealizowana lub środki nie zostały jeszcze zaksięgowane na naszym koncie, otrzymamy informację: “Zamówienie w trakcie realizacji”.
Natomiast od razu po zaksięgowaniu danej płatności, status ten zmieni się kolejno na: “Zamówienie zrealizowane”.
Kiedy Użytkownik anuluje zamówienie otrzyma ono status: „Zamówienie anulowane”.