Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Jak sprawdzić czy płatność za moje zamówienie została już zaksięgowana? Powrót

Aby sprawdzić, czy płatność dotycząca zamówienia Państwa programu została już zaksięgowania, proszę wejść w programie do zakładki: Moje Konto >Historia zamówień.

W rubryce „Status” znajduje się informacja dot. poziomu realizacji zamówienia. Mamy następujące statusy: „Złożenie zamówienia”, „Zamówienie w trakcie realizacji” i „Zamówienie zrealizowane”.

W przypadku, gdy płatność nie została jeszcze zrealizowana lub środki nie zostały jeszcze zaksięgowane na naszym koncie, otrzymamy informację: “Zamówienie w trakcie realizacji”.

Natomiast od razu po zaksięgowaniu danej płatności, status ten zmieni się kolejno na: “Zamówienie zrealizowane”.

Kiedy Użytkownik anuluje zamówienie otrzyma ono status: „Zamówienie anulowane”.

 

 

 

Powrót