Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Jak zaksięgować wynagrodzenia pracowników? Powrót

Aby zaksięgować wynagrodzenia pracowników, proszę wykonać księgowanie na konto, w którym jest ustawiona kolumna księgi: „12 – Wynagrodzenia”.

W celu stworzenia/edycji konta należy wejść do zakładki: Kartoteki > Plan kont. Poniżej zrzut z ekranu z przykładowym kontem do tego typu księgowania.

Następnie wynagrodzenia można zaksięgować na podane powyżej konto poprzez zakładkę: Księgi > Księgowanie > Dodaj
lub – w przypadku posiadania zakupionego modułu płacowego poprzez zakładkę: Płace > Płace i ZUS > Wydruk > Lista płac. W otwartym oknie klikamy przycisk: “Zaksięguj metodą memoriałową/kasową” (w zależności od wybranej przez Państwa metody odliczeń składek).

 

Powrót