Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

SKP24 Connect Biuro – dlaczego warto skorzystać z tego rozwiązania?

2024-06-16

Zastanawiałeś się, jak usprawnić pracę Twojego Biura Rachunkowego? Jak poprawić organizację pracy, aby wyeliminować nawarstwienie zadań, jakie występują w końcówkach okresów rozliczeniowych?

Poznaj SKP24 Connect Biuro – niezwykle funkcjonalną usługę on-line polegającą na automatycznej, wzajemnej wymianie dokumentów pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientem.

Dzięki zautomatyzowaniu księgowania znacznie skróci się czas wprowadzania dokumentów do Twojego SKP®. Klient na bieżąco dostarcza do Twojego biura niezbędne dokumenty, a Ty udostępniasz Klientowi PDF z ważnymi dla niego danymi, m.in.: koszty, składki, podatki do zapłacenia.

Co więcej Twój klient otrzymuje od Ciebie dostęp do fakturowania online. Wystawia faktury gdzie i kiedy chce, a Ty możesz je pobrać z SKP24Connect bezpośrednio do swojego programu SKP® i zaksięgować.

Już dziś poznaj SKP24 Connect Biuro!

Do Twojej dyspozycji przekazujemy 2 darmowe, praktyczne e-Booki, w których szeroko omówiliśmy zagadnienia związane z wykorzystaniem rozwiązań online w codziennej pracy biura.

Czego dowiesz się z e-booka?
Znajdziesz odpowiedzi na pytania nurtujące zarówno księgowych, jak i przedsiębiorców:
• dlaczego warto rozpocząć korzystanie z SKP24 Connect oraz jakie korzyści przyniesie obu stronom wzajemna współpraca z wykorzystaniem tego rozwiązania?
• jak na co dzień wykorzystywać w pracy SKP24 Connect Biuro?

I co ważne – wszystko zostało opisane w przejrzysty sposób: krok po kroku. Ponadto dokładne instrukcje wzbogacone szczegółowymi zrzutami pozwolą Ci na szybkie i bezproblemowe rozpoczęcie pracy.

Już teraz pobierz oba E-booki:

Podręcznik dla Użytkowników SKP24 Connect Biuro >

Podręcznik dla Użytkowników SKP24 Connect Klient Biura >

Mamy nadzieję, że przygotowane materiały zachęcą Ciebie do skorzystania z usługi SKP24 Connect Biuro.

Zachecaj swoich klientów do korzystania z praktycznej funkcji – wysyłanie załączników za pomocą telefonu

Usługę SKP24 Connect – panel Klienta Biura Rachunkowego wzbogaciliśmy również o funkcjonalność: możliwość wysyłania załączników za pomocą telefonu wprost do biura.

Dlaczego warto korzystać z niej już od dziś? Przede wszystkim pozwala ona na jeszcze szybszą komunikację na linii: Klient Biura a Biuro Rachunkowe. Natychmiast po przesłaniu dokumentu przez klienta, możesz przystąpić do jego księgowania.

Dodawanie zdjęcia dokumentu do SKP24 Connect

 

Rys. Schemat przedstawiający, jak w kilku prostych krokach Klient biura rachunkowego może skorzystać z nowej funkcji wysyłania załączników za pomocą telefonu

Natomiast szczegółową instrukcję postępowania wraz ze zrzutami zamieściliśmy w wyżej wymienionych e-Bookach.

Jak zamówić usługę?

  • Nowi Klienci – składając pierwsze zamówienie na program SKP®, moduły i dodatki, w trzecim kroku zamówienia mogą wybrać abonament usługi SKP24 Connect.
  • Obecni Klienci (posiadający aktywną Opiekę Serwisową) – mogą złożyć zamówienie na usługę SKP24 Connect bezpośrednio w programie, w zakładce: Moje Konto > Zamówienie.

Informujemy, iż dla komfortu Klientów:
– Do 20 stycznia gwarantujemy pełny dostęp do usługi SKP24 Connect.
– Do 30 stycznia dane są utrzymywane na serwerze.

Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.