Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Czym jest usługa SKP24 Connect Biuro i dlaczego warto się na nią zdecydować? Powrót

2024-06-20

SKP24 Connect Biuro to usługa online, która pozwala na automatyczną, wzajemną wymianę dokumentów pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami.

Bez limitów ilości dokumentów, kontrahentów i produktów.

Platforma do komunikacji online umożliwia biurom:

  • dostęp do bieżących informacji dzięki elektronicznej wymianie dokumentów,
  • wyższą efektywność pracy poprzez skrócenie czasu wprowadzania dokumentów do programu – a wszystko dzięki zautomatyzowaniu księgowania,
  • przekazanie klientom biura aplikacji do fakturowania.

Możliwość korzystania z rozwiązań SKP24 Connect Biuro szybko docenią także klienci biura, którzy:

  • otrzymają dostęp do fakturowania online. Dzięki temu będą mogli wystawiać faktury z dowolnego miejsca na świecie 24h na dobę/365 dni. Natomiast biuro może je pobierać bezpośrednio z SKP24 Connect do programu SKP®
  • za pomocą indywidualnego konta uzyskają wgląd w dane swojej firmy, m.in. koszty, składki czy podatki do zapłacenia.

W celu lepszego poznania możliwości usługi SKP24 Connect zachęcamy do zapoznania się z treścią eBooków:

Podręcznik dla Użytkowników SKP24 Connect Biuro >

Podręcznik dla Użytkowników SKP24 Connect Klient Biura >

Pobierz bezpłatnie SKP
Udostępnij
Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót