Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Co oznacza komunikat: „Błąd 401- weryfikacja negatywna”, który pojawił się podczas wysyłki pliku JPK_VAT? Powrót

2018-12-14

Jeżeli podczas wysyłki JPK_VAT pojawił się komunikat „Błąd 401 – weryfikacja negatywna” należy sprawdzić czy:
– dane firmy są prawidłowe, szczególnie pole NIP i Regon (np. czy nie ma tam spacji przed numerem);
– adres mailowy jest prawidłowy (np. czy nie ma dwóch kropek lub brakuje @);
– dane dotyczące kontrahentów są prawidłowe (czy wykazano adres kontrahenta, podano jego NIP, jeżeli nie występuje należy wpisać słowo: „brak”).

Dodatkowo proszę sprawdzić czy daty dokumentów są poprawnie uzupełnione (np. zamiast rok 2018 wpisano 218).
Po poprawieniu błędu proszę ponownie utworzyć plik JPK_VAT i dokonać wysyłki.

Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót