Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Dlaczego pomimo wykonania zerowania, dokumenty za ubiegły rok w dalszym ciągu są widoczne w Dzienniku Zapisów? Powrót

2020-10-01

Aby program do obsługi nowego roku był poprawnie przygotowany, należy najpierw wykonać zerowanie. Zerowanie polega na usunięciu wszystkich zapisów księgowych.

Aby funkcja zerowania została poprawnie wykonana, należy upewnić się, czy wszystkie dokumenty zostały zaksięgowane poprzez przycisk: „Ksieguj”.

W tym celu należy przejść do zakładki: Księgi > Dziennik zapisów > Opcje > Zaksięguj próbne zapisy.

Również dokumenty, które znajdują się w zakładce: Księgi > Księgowanie muszą być zaksięgowane na stałe poprzez przycisk: „Księguj” (zakładka: Księgi > Księgowanie > Opcje > Księguj).

Więcej informacji na temat zerowania, znajdą Państwo w zakładce: Pomoc > Podręcznik > Spis treści > System > Zerowanie, a także w artykule: Zmiana roku >

Udostępnij
Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót