W przypadku rezygnacji z zakupu opieki serwisowej na kolejny rok, nie zostanie udostępniona aktualizacja do…
Dlaczego pomimo zrealizowania zamówienia dalej nie mam aktualizacji programu na 2022 rok?
W przypadku zamówienia aktualizacji elektronicznej komunikat o nowej wersji pojawi się podczas uruchomienia SKP® 2022. Prosimy zatem zweryfikować czy został założony nowy rok. Jeśli nie, to należy wejść w zakładkę:
System > Nowy Rok
Szczegółowe informacje, jak dokonać zmiany roku w programie znajdują się w zakładce:
Pomoc > Podręcznik > Dodatkowe informacje > Zmiana roku
Po założeniu programu do obsługi roku 2022, pokaże się komunikat dotyczący aktualizacji.
Proszę także pamiętać, że programy antywirusowe są szczególnie wyczulone na pliki z rozszerzeniem „.exe”, traktując je jako wirusy. Jeżeli chcemy uniknąć zablokowania aktualizacji programu, prosimy w ustawieniach antywirusa dodać folder z instalacją SKP® do wyjątków/programów nieskanowanych.