W celu dodania nowego dokumentu księgowego proszę wejść w zakładkę: Księgi > Księgowanie > Dodaj…
W jaki sposób mogę zaznaczyć likwidację środka trwałego? Powrót
W przypadku likwidacji środka trwałego należy wejść w zakładkę:
Kartoteki > Środki Trwałe > Edytuj
następnie uzupełnić datę w polu: „Amortyzację zakończono w dniu:” oraz wpisać informację o likwidacji w polu: „Uwagi„.
Dokument LT można wygenerować wybierając w zakładce:
Kartoteki > Środki Trwałe > Opcje > Likwidacja środka trwałego-LT.
Ponadto, aby na stałe i bezpowrotnie usunąć ten środek trwały z Ewidencji Środków trwałych (dotyczy to wszystkich miesięcy) należy zaznaczyć tą pozycję w zakładce:
Środki Trwałe > kliknąć przycisk „Skreśl”
a następnie wejść w Opcje: „Usuń skreślone pozycje„.