Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

W jaki sposób mogę zaznaczyć likwidację środka trwałego? Powrót

2018-12-18

W przypadku likwidacji środka trwałego należy wejść w zakładkę:
Kartoteki > Środki Trwałe > Edytuj
następnie uzupełnić datę w polu: „Amortyzację zakończono w dniu:” oraz wpisać informację o likwidacji w polu: „Uwagi„.

Dokument LT można wygenerować wybierając w zakładce:
Kartoteki > Środki Trwałe > Opcje > Likwidacja środka trwałego-LT.

Ponadto, aby na stałe i bezpowrotnie usunąć ten środek trwały z Ewidencji Środków trwałych (dotyczy to wszystkich miesięcy) należy zaznaczyć tą pozycję w zakładce:
Środki Trwałe > kliknąć przycisk „Skreśl”
a następnie wejść w Opcje: „Usuń skreślone pozycje„.

Udostępnij
Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót