Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

W jaki sposób zaksięgować wprowadzone wpisy? Powrót

2018-11-19

W celu zaksięgowania wprowadzonych wpisów proszę wejść w zakładkę:
Księgi > Księgowanie
Następnie skorzystać z przycisku: Zapis próbny lub Księguj i wybrać jedną z opcji: Bieżącą/Zaznaczone/Wszystkie.

lub

Należy pamiętać, aby ustawić odpowiedni miesiąc księgowy w zakładce:
Księgi > Księgowanie > Opcje > Domyślny miesiąc księgowy

Udostępnij
Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót