W tym celu podczas dodawania nowego dokumentu należy w polu: „Dzień wpisu do księgi” lub…
Jak wprowadzić adres mailowy kontrahenta, aby wysyłać do niego faktury mailem? Powrót
2020-07-22
Jeżeli założona jest już kartoteka kontrahenta i jedynie chcemy dopisać adres e-mail przechodzimy do zakładki: Kartoteki >Kontrahenci > Dodaj.
Należy pamiętać, że aby wysłać automatycznie fakturę mailem, poczta mailowa musi być ustawiona w systemie jako domyślna.
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego.
Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych
na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie.
W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS,
bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.