Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Jak wprowadzić adres mailowy kontrahenta, aby wysyłać do niego faktury mailem? Powrót

2020-07-22

Jeżeli założona jest już kartoteka kontrahenta i jedynie chcemy dopisać adres e-mail przechodzimy do zakładki: Kartoteki >Kontrahenci > Dodaj.

Należy pamiętać, że aby wysłać automatycznie fakturę mailem, poczta mailowa musi być ustawiona w systemie jako domyślna.

Udostępnij
Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót