Aby wydrukować podsumowanie kont, należy wejść w zakładkę: Kartoteki > Obroty kont i zaznaczyć miesiąc,…
Co oznacza w Planie Kont brak kropki w kolumnie VAT-7? Powrót
W przypadku Planu Kont, brak kropki w kolumnie VAT-7 oznacza iż dokumenty zaksięgowane na dane konto nie będą ujmowane w deklaracji VAT-7 bądź VAT-7K (zgodnie z przykładem drugiego konta, uwzględnionego na zrzucie poniżej).
Jeżeli jednak dokumenty przypisane do danego konta mają być ujęte w deklaracjach VAT-7/7K, to w edycji danego konta należy zaznaczyć okienko “Ujmować w deklaracjach VAT” a w rubryce obok wybrać właściwe oznaczenie, przypisane dla konkretnej pozycji na deklaracji VAT.
Więcej informacji na temat właściwego ujęcia danego dokumentu w deklaracji VAT znajdą Państwo w naszym odrębnym artykule: Jak wykazać transakcje, aby trafiły do odpowiednich pól na deklaracji VAT-7?