Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Certyfikowany Kurs Obsługi SKP® – jak uruchomić po założeniu zamówienia? Powrót

„Certyfikowany Kurs obsługi SKP®” to multimedialne szkolenie przygotowane przez ekspertów Akademii SKP®. Kurs składa się z prawie 200 lekcji zebranych w 15 Modułów, z których każdy dotyczy wybranego zagadnienia. Po każdym module możesz przystąpić do testu, który sprawdzi nabytą przez Ciebie wiedzę.

Dzięki informacjom zebranym w Kursie zdobędziesz solidne podstawy do pracy z programem, oszczędzisz czas oraz zyskasz cenne wskazówki i podpowiedzi naszych ekspertów, które zagwarantują szybkie rozpoczęcie wykorzystywania potencjału SKP®. Szkolenie jest adresowane zarówno do Użytkowników dopiero rozpoczynających pracę z programem SKP®, jak i tych, którzy pracują w programie już od jakiegoś czasu, ale pragną usystematyzować i pogłębić swoją wiedzę.

Po zakończonym kursie możesz przystąpić do testu końcowego! Jeżeli jego wynik będzie pozytywny, otrzymasz od Akademii SKP® imienny Certyfikat ukończenia kursu znajomości i obsługi programu SKP®.

Przypominamy, że aby zamówienie na Kurs zostało złożone skutecznie, należy:

  • Wejść w programie SKP® do zakładki: Moje Konto > Zamówienie i zaznaczyć: „Certyfikowany Kurs obsługi SKP®

  • Przejdź wszystkie kroki formularza

  • Wyślij bezpłatne zamówienie
  • Następnie: odśwież stronę Moje Konto (klikając klawisz:F5). Dzięki temu w zakładce: Kurs Obsługi SKP® wyświetlone zostaną wszystkie moduły Kursu i dostęp do testu końcowego.

 

Gorąco zachęcamy do korzystania z Kursu, nawet jeśli pracujesz w SKP® już od pewnego czasu.

Dlaczego to szkolenie jest również dla Ciebie?

  • usystematyzujesz i pogłębisz swoją wiedzę z zakresu korzystania z programu,
  • poznasz mnóstwo praktycznych podpowiedzi, które przygotowali nasi eksperci, m.in.: jak płynnie poruszać się po SKP®; jak zoptymalizować prace z wykorzystaniem programu tak, aby zaoszczędzić jak najwięcej czasu.
  • zobaczysz, jak stosować ułatwienia, jakie oferuje program, np. „Chcesz mieć pewność, że dwa razy nie zaksięgujesz tego samego dokumentu? Zaznacz w opcjach Księgowania: (KSIEGOWANIE > OPCJE) KONTROLĘ UNIKALNOŚCI DOKUMENTÓW. Program porówna czy nie użyłeś już wcześniej tego samego kontrahenta i numeru dokumentu jednocześnie. Jeśli tak się stało, poinformuje Cię o tym fakcie stosownym komunikatem”.

Więcej informacji >

Powrót