Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Jak wysłać plik JPK podpisując go podpisem kwalifikowanym? Powrót

2020-08-12

Aby wysłać utworzony plik JPK za pomocą podpisu kwalifikowanego, w oknie wysyłki pliku JPK proszę kliknąć przycisk: “Wyślij wybrane dokumenty do Urzędu – podpis kwalifikowany”.

Następnie wskazujemy podpis kwalifikowany, który ma służyć do wysyłki pliku i zatwierdzamy go przyciskiem “OK”.

W tym kroku podpisana deklaracja jest wysyłana do Urzędu Skarbowego.
Po wysłaniu pliku na ekranie prezentowane są dwie informacje : data wysyłki oraz numer referencyjny.


Ostatnim krokiem jest pobranie prawidłowego UPO (brak informacji o błędach oraz o tym, że dokument jest w trakcie przetwarzania).


Po otrzymaniu UPO pojawi się informacja o prawidłowym zakończeniu wysyłki.

Więcej informacji oraz film instruktażowy dotyczący wysyłki plików JPK, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w filmie instruktażowym: Jak podpisać plik JPK_VAT za pomocą Profilu Zaufanego ePUAP >

Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót