Jeżeli zaistniała taka sytuacja, prosimy o przesłanie zgłoszenia do Biura Obsługi Klienta poprzez następujący FORMULARZ…
Co zrobić w przypadku komunikatu: “Nie można się zalogować do serwisu Moje Konto”?
Jeżeli mają Państwo problem z uruchomieniem w programie Moje Konto, proszę usunąć pliki cookie z przeglądarki Internet Explorer zgodnie z instrukcją: https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/278835
Jeśli – w przypadku Windows 10 – błąd nadal będzie występował, prosimy o odinstalowanie przeglądarki Internet Explorer.
Ponadto, przyczyną braku łączności z Moje Konto może być antywirus lub włączona zapora systemu operacyjnego, która blokuje możliwość połączenia się programu z naszym serwerem.
Zapory należy wyłączyć, a sam program SKP® prosimy dodać do wyjątków w antywirusie.
W tym przypadku cały folder z instalacją programu powinien zostać dodany do wyjątków używanego antywirusa, aby został wyłączony ze skanowania.
Ścieżkę prowadzącą do programu należy wskazać w ustawieniach (narzędziach) posiadanego programu antywirusowego, np. w jego ustawieniach zaawansowanych, w regułach aplikacji (wyjątkach) do nieskanowania. W różnych programach miejsce to może być inaczej nazwane.
W znanych nam programach tego typu, dokonuje się tego w następujący sposób:
1. COMODO
Comodo > Widok zaawansowany > Piaskownica > Ustawienia bezpieczeństwa > Dodaj > Wybór ścieżki programu (dodajemy ścieżkę instalacji SKP/SAM)
2. NOD
Ustawienia > Otwórz całe drzewo ustawień zaawansowanych > Antywirus i antyspyware > Wyłączenia > Dodaj (dodajemy ścieżkę instalacji SKP/SAM)
3. Kasperski
Ustawienia > Aplikacje > Dodaj do zaufanych (lub przenieś z niezaufanych do zaufanych).