Poznaj SKP® Firma w chmurze

Przedstawiamy nasz najnowszy produkt: SKP® Firma w Chmurze dzięki któremu 24h/ dobę wystawisz faktury online, masz bieżący wgląd w dane swojej firmy oraz wprowadzisz do chmury wiele innych dokumentów.

A na dodatek to wszystko w jednej chwili automatycznie zostanie ściągnięte do Twojego SKP®.

Ten dodatkowy moduł do programu SKP® to nowoczesne i wygodne narzędzie pracy dla Twojej firmy. Bez limitów ilości dokumentów, kontrahentów i produktów.

Sporządzaj nieograniczoną ilość faktur, rachunków, dokumentów oznaczonych jako: Paragon, WZ, Pro-forma, Oferta, Marża, Wewnętrzna, Zaliczkowa, Duplikat, faktura „nie-vatowiec”, RR, Metoda Kasowa, faktury i rachunki „odwrotne” oraz faktury masowe.

W aplikacji SKP® Firma w Chmurze oprócz dokumentów w języku polskim wystawisz również faktury w językach obcych: angielskim, a nawet w niemieckim.

Elastyczny styl numeracji, rabaty, narzuty, jednostki miary i dodatkowe pole na uwagi i komentarze. A do tego: własne logo, wydruk KP i KW, czy też wybór dowolnej waluty i automatyczne ściąganie kursu NBP.

Masz do dyspozycji magazyn wydrukowanych i przekazanych do zaksięgowania faktur, które możesz w dowolnej chwili przeglądać, ponownie wydrukować czy nawet sporządzić z tego miejsca korekty.

Wystawione faktury zapisuj do formatu PDF bądź bezpośrednio z aplikacji chmury wysyłaj faktury na email kontrahenta.

Sam zdefiniujesz listy towarów / usług (cennik w złotych i w walutach) oraz listy kontrahentów.

Znajdź dane swoich kontrahentów wpisując tylko numer NIP. Znajdująca się w chmurze wyszukiwarka automatycznie wyświetli adres siedziby, nr PKD, nazwisko właściciela, datę rozpoczęcia działalności, datę jej zawieszenia i wiele innych istotnych danych.

W Chmurze zapiszesz wiele dokumentów, m.in.: chorobowe czy urlopy pracowników, zakup środków trwałych, przejazdy, czy zapłaty. Te wszystkie dokumenty jednym kliknięciem wysyłasz do stacjonarnej wersji SKP®, gdzie automatycznie zostaną one zaewidencjonowane.

Wszystkie dokumenty wysłane do stacjonarnej wersji SKP® możesz sortować wg: tematu, kategorii, akcji lub daty wysyłki, możesz również wyszukać konkretną wiadomość wpisując w polu SZUKAJ kluczowe słowa. Każdy utworzony w chmurze dokument możesz w każdej chwili usunąć, wystarczy go zaznaczyć i kliknąć: USUŃ. Dzięki temu masz zagwarantowany porządek oraz szybki dostęp do dokumentów.

Generuj w formacie PDF potrzebne Ci zestawienia dotyczące Twojej firmy i wysyłaj je wprost z SKP® na swoje konto w chmurze. Już od teraz w dowolnym miejscu i czasie masz dostęp m.in. do: bieżących płatności, wyników podatkowych, deklaracji VAT, list płac, ZUS do zapłaty, zestawień PIT 4R, 8AR czy PIT 11. Na dodatek każdy z tych dokumentów możesz wydrukować w postaci gotowego druku przelewu.