Korzystając z podstawowej wersji programu SKP® możesz rozszerzyć jego funkcjonalność o specjalnie przygotowane dodatki.

Dodatki możesz zamówić w dowolnym momencie: wraz z pierwszym zamówieniem Twojego programu SKP® ( za wyjątkiem dodatków: Deklaracje roczne oraz SKP® Biuro w Chmurze) bądź w ramach opieki serwisowej w serwisie Moje konto.

Zobacz poniżej jakie praktyczne rozwiązania przygotowaliśmy dla Twojego biura:

Księga przychodów i rozchodów z automatyczną wymianą danych z klientami biura rachunkowego

SKP® Biuro w Chmurze to niezwykle funkcjonalna usługa on-line polegająca na automatycznej, wzajemnej wymianie dokumentów pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientem. Kupując usługę SKP® Biuro w chmurze obniżysz koszty, a poprzez stosowanie internetowej komunikacji i wymiany dokumentów zaoszczędzisz czas na ich ręczne wprowadzanie oraz na przekazywanie informacji swoim klientom.

Uwaga! Oferta przeznaczona wyłącznie dla Klientów, będących posiadaczami aktualnej wersji programu SKP® w wersji dla Biur Rachunkowych. Do kupienia wyłącznie w serwisie Moje konto.

Dowiedz się więcej >