SKP® online dla biur rachunkowych – funkcje

Przedstawiamy nasz najnowszy produkt: SKP® Biuro w Chmurze, dzięki któremu  wzbogacisz swoją ofertę, stając się konkurencyjnym, skrócisz czas obsługi klientów i podniesiesz jej jakość.

Ten moduł do SKP® to nowoczesne i wygodne narzędzie pracy dla biura. Bez limitów ilości dokumentów, kontrahentów i produktów.

Przeczytaj, jak w codziennej pracy biura wykorzystasz możliwości chmury >

Dodatkowo przekażesz swoim Klientom dostęp do ich własnej chmury, z której będą mogli wystawiać faktury online oraz zyskają szybki kontakt z Twoim biurem.

Zobacz, jak chmura ułatwi Twoim klientom współpracę z biurem >

Moduł pozwala na sporządzanie nieograniczonej ilość faktur, rachunków, dokumentów oznaczonych jako: Paragon, WZ, Pro-forma, Oferta, Marża, Wewnętrzna, Zaliczkowa, Duplikat, faktura „nie-vatowiec”, RR, Metoda Kasowa, faktury i rachunki „odwrotne” oraz faktury masowe.

W aplikacji SKP® Biuro w Chmurze oprócz dokumentów w języku polskim można również wystawiać faktury w językach obcych: angielskim, a nawet w niemieckim.

Elastyczny styl numeracji, rabaty, narzuty, jednostki miary i dodatkowe pole na uwagi i komentarze. A do tego: własne logo, wydruk KP i KW, czy też wybór dowolnej waluty i automatyczne ściąganie kursu NBP.

Masz do dyspozycji magazyn wydrukowanych i przekazanych do zaksięgowania faktur, które możesz w dowolnej chwili przeglądać, ponownie wydrukować czy sporządzić z tego miejsca korekty.

Wystawione faktury można zapisać do formatu PDF bądź bezpośrednio z aplikacji chmury wysyłać faktury na email kontrahenta.

Twoi klienci mogą samodzielnie definiować listy towarów / usług (cennik w złotych i w walutach) oraz listy kontrahentów.

Bez problemu znajdziesz dane kontrahentów Twoich klientów wpisując tylko numer NIP. Znajdująca się w chmurze wyszukiwarka automatycznie wyświetli adres siedziby, nazwisko właściciela, datę rozpoczęcia działalności, datę jej zawieszenia i wiele innych istotnych danych.

W Chmurze zapiszesz wiele dokumentów, m.in.: chorobowe czy urlopy pracowników Twojego klienta, zakup środków trwałych, przejazdy, czy zapłaty. Te wszystkie dokumenty jednym kliknięciem wysyłasz do stacjonarnej wersji SKP®, gdzie automatycznie zostaną one zaewidencjonowane.

Wszystkie dokumenty wysłane do stacjonarnej wersji SKP® możesz sortować wg: tematu, kategorii, akcji lub daty wysyłki, możesz również wyszukać konkretną wiadomość wpisując w polu SZUKAJ kluczowe słowa. Każdy utworzony w chmurze dokument możesz w każdej chwili usunąć, wystarczy go zaznaczyć i kliknąć: USUŃ. Dzięki temu masz zagwarantowany porządek oraz szybki dostęp do dokumentów.

Klienci przesyłają Ci wystawione przez nich faktury, które importujesz wprost do programu SKP® oraz zgłaszają absencję pracowników, zakup nowych środków trwałych, czy dokonane przejazdy do wyliczenia kilometrówki. Już od teraz w dowolnym miejscu i czasie oboje macie dostęp m.in. do: bieżących płatności, wyników podatkowych, deklaracji VAT, list płac, ZUS do zapłaty, zestawień PIT 4R, 8AR czy PIT 11.