Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

SKP® Biuro w Chmurze – dlaczego warto skorzystać z tego rozwiązania? Powrót

2019-07-16

Zastanawiałeś się, jak usprawnić pracę Twojego Biura Rachunkowego? Jak poprawić organizację pracy, aby wyeliminować nawarstwienie zadań, jakie występują w końcówkach okresów rozliczeniowych?

Poznaj SKP® Biuro w Chmurze – niezwykle funkcjonalną usługę on-line polegającą na automatycznej, wzajemnej wymianie dokumentów pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientem.

Dzięki zautomatyzowaniu księgowania znacznie skróci się czas wprowadzania dokumentów do Twojego SKP®. Klient na bieżąco dostarcza do Twojego biura niezbędne dokumenty, a Ty udostępniasz Klientowi PDF z ważnymi dla niego danymi, m.in.: koszty, składki, podatki do zapłacenia.

Co więcej Twój klient otrzymuje od Ciebie bezpłatny dostęp do fakturowania online. Wystawia faktury gdzie i kiedy chce, a Ty możesz je pobrać z chmury bezpośrednio do swojego programu SKP® i zaksięgować.

Już dziś poznaj SKP® Biuro w Chmurze!

Do Twojej dyspozycji przekazujemy 2 darmowe, praktyczne E-booki: „SKP® Biuro w Chmurze” i „SKP® w Chmurze – Panel Klienta Biura Rachunkowego”, w których szeroko omówiliśmy zagadnienia związane z wykorzystaniem rozwiązań chmurowych w codziennej pracy.

Czego dowiesz się z e-booka?
Znajdziesz odpowiedzi na pytania nurtujące zarówno księgowych, jak i przedsiębiorców:
• czy warto rozpocząć korzystanie z Chmury SKP® oraz jakie korzyści przyniesie obu stronom wzajemna współpraca z wykorzystaniem tego rozwiązania?
• jak na co dzień wykorzystywać w pracy SKP® Biuro w Chmurze?

I co ważne – wszystko zostało opisane w przejrzysty sposób: krok po kroku. Ponadto dokładne instrukcje wzbogacone szczegółowymi zrzutami pozwolą Ci na szybkie i bezproblemowe rozpoczęcie pracy.

Już teraz pobierz oba E-booki:

Poradnik SKP Biuro w Chmurze

SKP® w Chmurze – panel Biura Rachunkowego>

Poradnik SKP w Chmurze panel Klienta Biura Rachunkowego

SKP® w Chmurze – panel Klienta Biura Rachunkowe>

Mamy nadzieję, że przygotowane materiały zachęcą Ciebie do skorzystania z usługi SKP® Biuro w Chmurze.

Uwaga! Nowa funkcja – wysyłanie załączników za pomocą telefonu

Usługę SKP® w Chmurze – panel Klienta Biura Rachunkowego wzbogaciliśmy również o nową funkcjonalność: możliwość wysyłania załączników za pomocą telefonu wprost do biura.

Dlaczego warto korzystać z niej już od dziś? Przede wszystkim pozwala ona na jeszcze szybszą komunikację na linii: Klient Biura a Biuro Rachunkowe. Natychmiast po przesłaniu dokumentu przez klienta, możesz przystąpić do jego księgowania.

SKP w Chmurze - błyskawiczna wymiena dokumentów ksiegowych

Rys. Schemat przedstawiający, jak w kilku prostych krokach Klient biura rachunkowego może skorzystać z nowej funkcji wysyłania załączników za pomocą telefonu

Natomiast szczegółową instrukcję postępowania wraz ze zrzutami zamieściliśmy w wyżej wymienionych E-bookach.

Zamówienia na usługę Chmura SKP® można dokonać w serwisie Moje Konto, zakładka Zamówienie.

Informujemy, iż dla komfortu Klientów:
– Do 20 stycznia gwarantujemy pełny dostęp do usługi Chmura SKP®
– Do 30 stycznia dane są utrzymywane na serwerze.

Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót