Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Co to jest usługa SKP® Biuro w Chmurze? Powrót

SKP® Biuro w Chmurze to usługa online, która pozwala na automatyczną, wzajemną wymianę dokumentów pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami. Bez limitów ilości dokumentów, kontrahentów i produktów.

Platforma do komunikacji online umożliwia biurom:

  • dostęp do bieżących informacji dzięki elektronicznej wymianie dokumentów,
  • wyższą efektywność pracy poprzez skrócenie czasu wprowadzania dokumentów do programu – a wszystko dzięki zautomatyzowaniu księgowania,
  • przekazanie klientom biura bezpłatnej aplikacji do fakturowania.

SKP® Biuro w Chmurze szybko docenią także klienci biura, którzy:

  • otrzymają bezpłatny dostęp do fakturowania online. Dzięki temu będą mogli wystawiać faktury z dowolnego miejsca na świecie 24h/365 dni. Natomiast biuro może je pobierać bezpośrednio z Chmury do programu SKP®
  • za pomocą indywidualnego konta uzyskają wgląd w dane swojej firmy, m.in. koszty, składki czy podatki do zapłacenia.
Powrót