Wiedza i pomoc

Jak zamówić Opiekę Serwisową?

Zamówienia na aktualizację i opiekę serwisową na rok 2019 przyjmowane są przez Centrum Serwisowe, dostępne bezpośrednio w programie.

Po kliknięciu przycisku w górnym menu [Centrum Serwisowe] uruchamia się okno konta Użytkownika.

Wyświetlane są tu dane Użytkownika, jakie posiada producent programu. Prosimy zweryfikować przedstawione dane – czy nazwa Państwa Firmy nie została zmieniona oraz czy dane teleadresowe nie uległy zmianie.

Pola te są edytowalne – można wprowadzić aktualny telefon, e-mail aby usprawnić komunikację z producentem.

W przypadku zmiany numeru NIP – jeżeli chcemy przenieść licencję na inny podmiot należy zaznaczyć: Zmiana numeru NIP. Jest to opcja dodatkowo płatna i wymaga wydrukowania, podpisania i odesłania oświadczenia o przeniesieniu licencji.

Na tym formularzu można również podać inne dane do faktury lub inny adres korespondencyjny.

Jeżeli wszystkie dane się zgadzają przechodzimy dalej klikając [Przejdź do złożenia zamówienia].

Na kolejnej karcie zamówienia wybieramy interesujące nas produkty i usługi. Domyślnie zaznaczona jest: Opieka Serwisowa 2019, która obejmuje:
– dostosowanie danych i programu do nowych warunków na rok 2019
– dostęp do kolejnych wersji powstających w ciągu roku,
– pomoc konsultantów podczas pracy z programem (telefoniczną, przez e-mail)
– serwis danych na wypadek ich uszkodzenia.

Uwaga: Zamówienie Opieki Serwisowej 2019 jest podstawą do zamówienia pozostałych opcji.

Ceny Opieki Serwisowej są różne, w zależności od tego, jak rozbudowany jest program, ile posiada modułów, od ilu lat jest użytkowany, a także czy Opieka jest wykupywana sukcesywnie w każdym roku.

Klient może również wybrać dodatkową, bardzo użyteczną usługę:

Objęcie systemem automatycznej obsługi w 2019 jest to dodatkowy sposób obsługi w trakcie roku. Dotyczy rodzaju dostępu i sposobu dostarczania kolejnych wersji programu. Dzięki tej usłudze Użytkownik nie musi na bieżąco kontrolować czy pracuje na aktualnej wersji programu, a po jej wykupieniu każda kolejna wersja w danym roku jest udostępniana Użytkownikowi automatycznie. Do wyboru są trzy warianty tej usługi – ich opisy znajdują się poniżej.

Zachęcamy do wybrania opcji:
A. dostęp do nowych wersji z Centrum Serwisowego” – dzięki czemu każda nowa wersja programu w ramach danego roku będzie dostępna od razu po uruchomieniu programu (Uwaga! Ważne, aby komputer, na którym jest zainstalowany program miał dostęp do Internetu).

Klient do wyboru ma jeszcze dwie opcje:
B. wysyłka nowych wersji na CD” – Użytkownik ma uprawnienia jak w pkt. A oraz dodatkowo wszystkie nowe główne wersje programu otrzymuje na płycie CD (jako wersje główne rozumie się wersje oznaczone jako: 19.0, 19.01., itd.).
C. dostęp do nowych wersji przez e-mail” – Użytkownik ma uprawnienia jak w pkt. A oraz dodatkowo wszystkie nowe główne wersje programu otrzymuje przez e-mail (jako wersje główne rozumie się wersje oznaczone jako: 19.0, 19.01., itd.).

W przypadku rezygnacji z usługi automatycznej obsługi – wszystkie kolejne wersje programu w ramach danego roku są udostępniane Użytkownikowi na życzenie.

Poniżej na formularzu dostępne są dodatki do programu: podręcznik drukowany, dodatkowy moduł do programu – deklaracje roczne, dzięki którym na podstawie danych z programu można wygenerować PIT-36, -36L, -37, -38, -39 plus załączniki.

Można także do zamówienia dołączyć:
– dodatkowe moduły do programu (Płace i ZUS, Delegacje krajowe i zagraniczne, Przejazdy, Środki trwałe i wyposażenie, Ryczałt ewidencjonowany, miniMagazyn);
– a także takie dodatki, jak: klucz serwisowy, obsługa dowolnej ilości Firm, wersja wielostanowiskowa, wymiana danych, wersja ograniczona a także import plików JPK z obcych źródeł.

Uwaga:
Zamówienia na usługę Chmura SKP® można dokonać po wykupieniu Opieki Serwisowej. Wówczas w Twoim Centrum Serwisowym automatycznie pojawi się zakładka: Chmura. Informujemy, iż dla komfortu Klientów:
– Do 20 stycznia gwarantujemy pełny dostęp do usługi Chmura SKP®
– Do 30 stycznia dane są utrzymywane na serwerze.

Więcej informacji na temat modułów i dodatków można znaleźć na stronie: www.ksiega-podatkowa.pl

Po zaznaczeniu wszystkich potrzebnych produktów przechodzimy klikając [Dalej].

Kolejna karta to inne produkty producenta – programy Akademia Umysłu®, rozwijające możliwości umysłowe. Klikamy [Dalej].

W kolejnym roku możemy zaznaczyć, czy chcemy skorzystać z E-aktualizacji. Jest to sposób dostarczenia wersji startowej na nowy rok. Dzięki temu cały proces zakupu i aktualizacji programu zamknie nam się w kilku kliknięciach.

Gdy zaznaczymy [Tak] nowa wersja programu znajdzie się na komputerze Użytkownika w kilka minut. Zapłata za aktualizację zostanie zrealizowana za pomocą przelewu lub pobrana przez system płatności PayU (za pomocą karty lub przelewu). Link do pobrania faktury zostanie wysłany e-mailem a po uruchomieniu programu zostanie pobrana najnowsza wersja programu. Uwaga! Ważne, by komputer na jakim zainstalowany jest program miał połączenie z Internetem.

Pojawi się okno do wyboru formy płatności. Można zaznaczyć Przelew:

Można również wybrać płatność za pomocą serwisu płatniczego PayU:

Niezależnie od wybranej formy płatności pojawi się kolejne okno z podsumowaniem zamówienia. Wyszczególnione są tu produkty zamówione oraz forma płatności. Należy zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką prywatności i zaznaczyć „V” . Klikamy [Wyślij zamówienie].

Przy wybraniu płatności PayU ukaże się okno do przejścia do serwisu payu.pl

Gdy wybrana została płatność przelewem pojawi się okno do pobrania faktury Proforma, na której będzie podany numer konta oraz kwota i tytuł przelewu do zrealizowania płatności za Opiekę Serwisową.

Po zaksięgowaniu wpłaty zostanie zrealizowane zamówienie zgodnie z wybraną formą przesyłki.