Wiedza i pomoc

Dlaczego pomimo opłacenia opieki serwisowej na nowy rok (E-aktualizacja), jeszcze jej nie otrzymałem?

Jeżeli po uruchomieniu kopii programu na nowy rok nie ma komunikatu o aktualizacji proszę sprawdzić poniższe ustawienia:

1. Rok księgowy w programie nie jest ustawiony na 2019.
Proszę wejść w zakładkę: System > Parametry
Następnie sprawdzić i ewentualnie zmienić rok księgowy na 2019.
Jak sprawdzić, w którym folderze jest zainstalowany program na rok 2019?
Wybierz zakładkę: Pomoc > O programie SKP®. Wyświetlą się informacje dotyczące programu. Proszę zwrócić uwagę na: „Lokalizacja”.

2. Komputer, na którym jest program, który chcemy zaktualizować musi mieć połączenie z Internetem.
Proszę sprawdzić dostęp do jakiejkolwiek strony internetowej.

3. Włączona jest zapora systemu operacyjnego, która blokuje możliwość połączenia się programu z naszym serwerem.
W takiej sytuacji specjaliści z BOK udzielą pomocy telefonicznie lub umówią się na połączenie zdalne z Twoim komputerem.

4. Program antywirusowy blokuje możliwość połączenia się programu z naszym serwerem.
W takiej sytuacji należy dodać nowo utworzony folder na rok 2019 do zaufanych/wyjątków w ustawieniach antywirusa.Jak dodać folder do zaufanych/wyjątków w ustawieniach antywirusa?
W programie antywirusowym należy odnaleźć: Ustawienia zaawansowane, następnie opcje brzmiącą: reguły aplikacji/wyjątki, itp. W kolejnym kroku dodajemy całą ścieżkę do folderu, w którym jest zainstalowany program SKP® i ustawiamy na pełny dostęp.

W przypadku kilku bardziej popularnych programów:
COMODO: Widok zaawansowany > Piaskownica > Ustawienia bezpieczeństwa > Dodaj > Wybór ścieżki programu (dodajemy ścieżkę do folderu)
NOD: Ustawienia > Otwórz całe drzewo ustawień zaawansowanych > Antywirus i antyspyware > Wyłączenia > Dodaj (dodajemy ścieżkę do folderu)
Kasperski: Ustawienia > Aplikacje > Dodaj do zaufanych (lub przenieś z niezaufanych do zaufanych).