Wiedza i pomoc

Co zrobić, aby na formularzu zaliczki na podatek dochodowy pojawiły się kwoty?

Aby do formularza na zaliczkę na podatek dochodowy zostały pobrane z systemu aktualne dane należy go zaktualizować korzystając z zakładki:
Księgi > Podatek > Aktualizacja
Następnie w oknie „Aktualizacja” musimy określić warunki jej przeprowadzenia. W tym celu wskazujemy:
– za jaki okres mają zostać pobrane dane oraz
– czy różnice remanentowe liczyć w porównaniu do: „Inwentaryzacji początkowej” czy „Poprzedniej inwentaryzacji”.

Następnie określamy :
Źródła odliczeń – wskazujemy z jakiej firmy mają być pobrane odliczenia (składki właściciela) oraz wskazujemy osobę właściciela (wpisanego w Płacach z typem X). W przypadku braku modułu Płace i ZUS taką składkę należy wyliczyć indywidualnie, następnie wpisać ją bezpośrednio w odpowiednie pole na formularzu.
Źródła obrotów – wybieramy z jakiej firmy mają być pobrane obroty i określamy udział procentowy (np. 100% gdy jest to jednoosobowa działalność gospodarcza lub w przypadku wspólnika w spółce – np. 50%).

Zwracamy uwagę, że poszczególne pozycje w  „Źródłach” odpowiadają poszczególnym częściom formularza. Raz wprowadzone wartości  „Źródeł”, zostaną zapamiętane przez system.

W kolejnych okresach, wskazujemy wyłącznie okres za który mają zostać pobrane obroty i odliczenia.

Logo

FORMSOFT sp. z o.o. sp. k.
ul. Św. Antoniego 23
50-073 Wrocław

NIP: 897-180-29-53
KRS: 0000530554

Oddział:
ul. Chojnowska 76-78
59-220 Legnica

Biuro Obsługi Klienta
tel. 76 854-79-58
skp@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00

Dział Handlowy
tel. 76 854 79 58
handlowy@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00