Wpisz szukane pojęcie, a znajdziemy odpowiedź:

Jak dodać w programie nowego klienta do chmury (jak założyć jego hasło i login) ? Powrót

2020-09-03

Aby dodać firmę przechodzimy do zakładki: Firma w programie SKP®, kursorem i kliknięciem myszki wybieramy odpowiednią firmę, następnie zatwierdzamy klawiszem: ‘Rejestracja’.

Następnie uzupełniamy dane wybranej firmy o adres e-mail i dokonujemy aktywacji klawiszem: „Zarejestruj klienta dla wybranej firmy„.


Nowy Użytkownik na podany adres e-mail otrzymuje dane do logowania.

Udostępnij
Czy ten artykuł był pomocny?
00
Niniejsze materiały zawierają poglądy autorów i nie stanowią czynności doradztwa księgowego i podatkowego. Formsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podejmowanych na postawie informacji zawartych w materiałach publikowanych na naszej stronie. W tych kwestiach należy zasięgnąć informacji u doradcy podatkowego, w oddziale ZUS, bądź w Krajowej Informacji Podatkowej.
Powrót