SKP Chmura

SKP® Firma w Chmurze

SKP® Firma w Chmurze to usługa polegająca na automatycznej wymianie dokumentów pomiędzy SKP® zainstalowanym na komputerze stacjonarnym a aplikacją w chmurze. To wszystko, gdzie chcesz i kiedy chcesz. Jednym kliknięciem masz wszystko pod ręką!

Zobacz film

Poznaj SKP® Firma w Chmurze

Wystawianie faktur online

Jednym z elementów tej usługi jest prosty i funkcjonalny program do fakturowania online. Dzięki niemu 24 h/dobę, za pomocą kilku kliknięć, wystawisz i wyślesz kontrahentom każdy rodzaj faktury. Do tego automatycznie zostaną one zaksięgowane w Twoim SKP®!

Dostęp do bieżących danych w Chmurze

Zapomnij o drukowaniu sterty papierowych dokumentów! Za pomocą aplikacji masz wgląd w dane swojej firmy, między innymi: deklaracje VAT, koszty, składki, podatki do zapłacenia. Wysyłaj z Twojego SKP® do Chmury wystawione przez siebie dokumenty i przeglądaj je z dowolnego urządzenia, gdzie chcesz i kiedy chcesz.

Import dokumentów z chmury do SKP®

Usługa Chmury to również import dokumentów do Twojego SKP®. W dowolnym miejscu i czasie wprowadzisz z Chmury do Twojego SKP®: dokumenty pracownicze, zakupy środków trwałych i wyposażenie, przejazdy do wyliczenia kilometrówki oraz zapłaty.